by

Sliktākais hostelis – reklamas triks

sliktakais hostelisMēs visi esam pieraduši redzēt, ka viesnīcas un citas naktsmītnes reklamē kā greznas vietas, kurās tev vienkārši gribās nakšņot. Bet mēdz būt arī dažādi reklāmas triki, ar kuriem šīs naktsmītnes mēģina piesaistīt potenciālo nakšņotāju uzmanību. Līdzīgi arī izdarīja kāds Amsterdamas hostelis, kurš sevi reklamēja kā sliktāko hosteli pasaulē.

Visa viņu reklāmas politika ir balstīta to, ka šīs Amsterdamas hostelis ar nosaukumu “Hans Brinker” ir sliktākais hostelis pasaulē. Gan viņu mājaslapa, gan reklāmas plakāti reklamē to, ka viņi ir budžeta hostelis, kura kvalitāte, vai drīzāk kvalitātes neesamība nevar būt augstāka.

Pat viņu mājaslapā ir teikts, ka šis hostelis jau 45 gadus pieviļ ceļotāju cerības, jo to komforta līmenis atgādina vieglās uzraudzības cietumu, kā arī ka šajā hostelī ir pieejams limitēts daudzums karstais ūdens, gaismas spuldzītes deg tikai dažreiz, lifts biežāk nestrādā kā strādā, tīrīts šis hostelis tiek reizi pāris mēnešos, tā ēdienkarte ir balstīta uz olām, bet vienīgā drošība ir ārdurvis, kuras var aizslēgt.

Bet par spīti šai briesmīgajai reklāmai, uz šo hosteli brauc un tajā mitinās daudz jo daudz ceļotāji un studenti, jo, lai cik ekstrēmi tas neizklausītos, viņi vēlas piedzīvot šī briesmīgā hosteļa pieredzi, kā arī vienkārši par lētu naudu pārnakšņot Amsterdamā.

Izrādās arī šāda veida reklāma ir ļoti efektīva. Lai kam jau ir patiess teiciens, ka jeb kura reklāma, arī slikta reklāma, jo projām ir reklāma.